Kipas Susah Mati

09 August 2011

Sewaktu keLukaan masih bersisa ,
Kau datangkan satu dugaan .

Mungkin berat untuk aku terima
mungkin perit untuk aku lalui
aku tetap redha .

BiLa Allah datangkan kesakitan pada hamba-Nya Itu tandanya Dia masih sayangkan hamba-Nya itu . :))
Thanx Allah .

Aku masih cuba untuk tersenyum .

Apa saja yang cuba diperLakukan kepada diri ini ,
aku terima seadanya .
Mungkin itu memberi satu kepuasan .
Aku tetap akan tersenyum , "terima kasih" .
Hanya itu yang termampu .
Tiada daya lagi hati ni untuk meLayan ,
tiada daya lagi diri ini untuk meLawan .
Just foLLow the flow .

BiLa Allah datangkan dugaan , Dia datangkan juga kebahagiaan .
Thanx Allah !

Mawar , Azie . . I'm reaLLy need u guLpren ! T_T
Azie cepat-cepat sikit baLik kerja sini ok ! haha

Dan awak . . . .
Thanx for giving me 1 more chance .
WaLaupun agak terkesima
Thanx sebab sudi jadi kawan kite lg . :')
Terharu ! awak ingat lagi pada saya .
Terima kasih sekaLi lagi .







Dear Allah . .
IzinkanLah kebahagiaan itu dirasa sebeLum sampai waktu nya .


No comments:

kami bersama

Daisypath Anniversary tickers