Kipas Susah Mati

09 August 2011

PerLu ke cerita semua ?


Aku peLik lah dengan segeLintir bLogger ni .
PerLu ke semua benda nak cerita kat orang ?
Memang lah aku tak nafi sekarang zaman kegemiLangan bLog , fb , twitter , ms macam2 lagi lah .
Aku pun tak tahu ntah apa2 lagi sociaL network zaman sekarang .
Semua nak Luahkan isis hati kat sini .
Jangan kata korang , aku pun ! hihi . =p

BiLa aku cakap macam ni
semua yang tengah baca entry aku ni mesti tengah memaki hamun daLam hati kan .
Mesti dalam hati cakap macam ni :

" Eh pompuan , aku punya bLog aku punya suka lah "

" Suka hati aku la nak tuLis apa pun "

" Eh sibuk je pompuan ni , bukan bLog kau pun "



Haha okey , riLex riLex .
Aku pun tau lah !

Nak cerita tu tak saLah . .
Aku sendiri pun banyak conteng-conteng pasaL life aku kat sini .

Tapi , cuma aku tengok kadang-kadang ada segeLintir bLogger ni yang excited sangat ,
kaLau boLeh semua benda nak tulis .
Semua benda nak bagitau 1 dunia .
Tak kisah lah yang tu , tapi fikir la . .
Sometimes benda daLam kain korang pun korang nak bagitau orang ke der ? ? haha
( means , pada aku benda yang betuL2 private )
Paham kot kan ?

Korang tak rasa segan ke benda-benda camtu pun nak bagitau orang ?
Hey come on lah guys , rasanya tak perLu pun .
Rasa nya foLLowers korang pun tak de nafsu nak baca entry tu . haha





Isu-isu daLam kain ni rasanya kaLau nak luahkan sangat ,
pi tuLis daLam diary korang cukup lah kot kan .
Maybe sebab korang nak benda tu sentiasa diingati biLa kit dah tua nanti .
Tak payah la tuLis kat bLog ke , note kat fb ke apa ke . .
Buat orang geLak je baca . -_-"

Okey , lu pikir lah sendiri .



p/s : Coretan biadap . Maaf , tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati .

bye !

No comments:

kami bersama

Daisypath Anniversary tickers