Kipas Susah Mati

17 August 2011

Kerana Kamu adaLah WANITA .

Question :
"Ustaz, kenapa ya hati perempuan ni kadang-kadang tiba-tiba je rasa sedih tanpa sebab ? Ada orang kata syaitan yang ganggu. Ada petua tak untuk eLakkan hati perempuan ni daripada sedih-sedih ? Kadang-kadang biLa bangun pagi rasa sedih, kadang-kadang rasa macam rindu. Tapi tak tahu rindu pada siapa . . . " T_T


Answer :
"Itu perkara biasa, hati perempuan memang terlalu haLus . Hanya lelaki sejati yang mampu menjadi penawar . " :))
answered by: Ustaz Azhar Idrus




11 comments:

Khairull-Dean said...

perghhh... hebat kata2 ustaz tu...

QueeN TerataI said...

i like :)

mr.dinie said...

kire hati laki jugak la yg terbaek..heehe

nabila azmi said...

still waiting for the lelaki sejati=)

cheqwa said...

huhu..saya seorang wanita :'D ...fitrah seorang wanita ^_^

::Cik Pija:: said...

ehem2, nampaknya kena cari lelaki sejati nihh. :P

Jasmin Ibrahim said...

tapi di manakah nak cari lelaki sejati tu???? hehe..
*nak copy ayat ustaz tu boleh????? huhuhuh

Lia-De-Pinky-Leo said...

Indahnya jawapan itu... hehe..

cx's said...

yeah! cx sokong persoalan tu. n cx suke jwpn ustaz tu :) huhu. thanks for this entry :)

sizuka said...

waahhh :) kata2 ustaz tue menusuk kalbu lar..hek3

saya afiqah laa (: said...

copy kat blog yee kakak!!

kami bersama

Daisypath Anniversary tickers