Kipas Susah Mati

19 June 2011

percutian yg bertukar menjadi tragedi .

ini cerita sebenar nya sudah agak basi . cuti sekoLah pun dah lama abeh , tp baru nak cerita .

maLam ni dah bosan , so nak cite jugak lah . hee !

cuti sekoLah baru2 ni my dad pun sibuk lah merancang 1 percutian .
ke mana ?
ouh Cameron lg . .

disebabkan tempat ni best , sejuk , nyaman so ayah sy pun ske lah pegi sini . even dah pegi banyak kaLi dah .
seteLah merancang , seteLah abah membooking apartment . .
4 famiLy sekaLi pegi . .

pada tarikh yg dirancang . . .

6.30 pagi : dah bangun siap2 .
8.30 pagi : bertoLak .

11.30 pagi : tiba di Cameron .


1.30 tgh hari : lunch .




4.00 petang : pegi jaLan2 kat Kampung Sedia bawak budak2 kecik tu tengok strawberry .









next destination : Smoke House . actuaLLy ni hoteL . hoteL ni cantik sangat . pemandangan kat sini aLa-aLa rumah lama orang putih . sumpa cantik ! teringin nak ada rumah macam ni .


next : ke pasar maLam Tanah Rata . kaLau pegi Cameron tak pegi sini rugi habaq hg ! dari petang sampai maLam meriah dengan tourist kat sini . macam2 juaL . macam2 tengok nak beLi ! muLa lah rambang mata tengok bantaL2 strawberry . semua benda strawberry ! haha .




strawberry cokLat .
i LIKE !


7.00 petang . baLik ke apartment . saya pun tetibe stat vomit out . pegi rehat and tido .

11 maLam : sakit kepaLa datng kembaLi . tambah dengan batuk2 .

1 pagi : makin menjadi2 . dah muLa rasa rimas . tak boleh tido langsung .

3 pagi : saya dah semakin lemah and tak tahan lagi . akhirnya dikejarkan ke hospitaL Cameron Highland .

tak perLu lah kot nak bagitau saya kenapa sebenar nye . hehe . . Allah je yang tau betapa terseksa nya saya maLam tu . hari esok nya saya pun di transferkan ke HospitaL Pantai Mutiara , Pineng .

tak pasaL2 kene bercuti kat wad seLama 3hari 2maLam .

kepada Mawar , ak tak tau macam mane nak baLas budi baik kau . ak sayang kau ! thanx sebab temankan aku .kaLau tak , tak tahu lah macam mane mak ak nak handLe meeting die 2hari berturut2 tu . :')

waLaupun percutian ni tak best langsung sebab saya tak dapat langsung nak menikmati percutian ni tp ok lah . sebab dapat experience dapat masuk HospitaL Cameron Highland . bukan senang woooo . . . . haha ~

p/s : awk . . . saya teringin nak pegi Cameron dengan awak puLak lah . nnt bawak saya ok . hehe ;DD

1 comment:

kami bersama

Daisypath Anniversary tickers