Kipas Susah Mati

20 April 2011



sedar xsedar , dah masuk 20/4/2011 .
esok 21/4/2011 maka bermuLaLah 1st paper untuk finaL exam sem ni .
pejam ceLik pejam ceLik ouh , dah part6 rupe nye aku kan . . haha . memang mcm xcaye biLe pk . tambah2 sem ni , lg lah x terasa, sekejap je dah finaL . haish ! xsangka kan 3taun aku dapat b'dikari duduk kat osteL jauh dari mak . even aku baLik bLey kate tiap2 minggu , tp kire bLey jgk la tu duduk jauh dari mak . hihi ! :DD
kaLau duLu , baru masuk boarding schooL seminggu dah cabut . haha . *anak mak btoi !

esok 1st paper aku IsLamic Banking kod die ISB300
susa habaq hg . sume fakta yg perLu dibaca dan dihafaL . *ni la yg aku paLing lemah
tu beLum kire dgn istiLah2 arab nya lg . perGhH !
nak baca mak aih punya la maLaih ! -_-"

btw , i hope everybody can pray for me . wish me luck .
maafkan diri ini andai ada saLah dan siLap . diri ini sudah memaafkan diri anda semua . *cewah mcm nak raya pLak . haha
takut wey ! harap2 sem ni b'jaLan lancar , nak grad ! ! ! mcm2 perasaan dah ni , takut mcm nak t'kencing , tensyen , excited pun ad sbb nak cepat abeh nak bLk . haha ! :DD

" Ya Allah Ya Rahman , Ya Rahim . .
Kau bukakanLah pintu hatiku , kau lapangkanLah dadaku ,
Kau permudahkanLah aku utk m'jawab peperiksaan .

Kau cemerLangkanlah aku di dunia dan di akhiratmu ,

Kau cemerLangkanLah aku di daLam peperiksaan ku ,

Kau jadikanLah aku sebagai hamba-Mu yg b'guna di dunia dan diakhirat-Mu"


amin . . . .



to aLL my friends . . .
this is for u . <3 <3 <3



No comments:

kami bersama

Daisypath Anniversary tickers